Wersja obowiązująca z dnia

Specjalista ds. komunikacji i promocji (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.jedn. Dz. U. 2024 poz. 1638 ze zm.)

 

Dyrektor Warmińsko-Mazurskiej  Biblioteki Pedagogicznej im. Karola Wojtyły  w Elblągu

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – 

stanowisko Specjalista/ka ds. rozwoju i komunikacji

 w wymiarze 1 etatu

 

  1. Wymagania niezbędne od osoby:
    1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. Nie była prawomocnie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. Ukończyła studia w zakresie dziennikarstwa, PR, socjologii lub filologii polskiej i posiada umiejętności w zakresie poniższych zadań;
    5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
    6. Nieposzlakowana opinia.

 

  1. Wymagania dodatkowe od osoby:
    1.  
    2. 1. znajomość przepisów: m.in. Prawo oświatowe, Ustawa o systemie oświaty, Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawa Prawo prasowe, Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych bibliotek pedagogicznych;
    3. 2. znajomości zagadnień dotyczących organizacji wydarzeń edukacyjnych i kulturalnych oraz specyfiki funkcjonowania instytucji edukacyjnych, kulturalnych i organizacji pozarządowych;
    4. 3. doświadczenie w realizacji wydarzeń edukacyjnych i edukacyjno – kulturalnych z różnymi grupami odbiorców;
    5. 4. doświadczenie w realizacji projektów;
    6. 5. dobra znajomość lokalnego środowiska edukacyjnego i kulturalnego z województwa warmińsko-mazurskiego;
    7. 6. bardzo dobra znajomość serwisów / mediów społecznościowych i zagadnień związanych z wykorzystaniem social media w marketingu;
    8. 7. doświadczenie związane z umiejętnością przygotowywania materiałów dziennikarskich, konferencji prasowych oraz filmów promocyjnych;
    9. 8. doświadczenie w kierowaniu zespołem; 
    10. 9. znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym w mowie i piśmie;
    11. 10. wiedza i umiejętności w organizowaniu akcji promocyjnych lub kampanii społecznych
    12. 11. umiejętność obsługi komputera, aplikacji mobilnych;
    13. 12. umiejętność redagowania tekstów;
    14. 13. umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia;
    15. 14. bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności ustalania priorytetów i umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji;
    16. 15. umiejętności interpersonalne, kreatywność, komunikatywność, zaangażowanie;
    17. 16. rzetelność, sumienność, obowiązkowość i wysoka kultura osobista.
  2. Zakres zadań:
    1. Pozyskiwanie danych, prowadzenie badań potrzeb użytkowników usług bibliotecznych i przygotowywanie raportów,
    2. Monitorowanie trendów w edukacji, bibliotekarstwie, w szczególności w bibliotekach systemu oświaty oraz polityce regionalnej,
    3. Opracowanie programu rozwoju Biblioteki w nowej lokalizacji, jego monitorowanie i modyfikowanie, w tym szukanie rozwiązań w zakresie utrzymania dotychczasowych klientów i pozyskiwania nowych,
    4. Wzmacnianie świadomości marki, pozyskiwania partnerów na rzecz lifelong learning („uczenie się przez całe życie”), celem tworzenia atrakcyjnej oferty bibliotecznej,
    5. Synchronizacja i dywersyfikacja usług Biblioteki celem budowy jej wizerunku w regionie oraz poza granicami kraju,
    6. Synchronizacja tradycyjnej i elektronicznej komunikacji Biblioteki ze środowiskiem lokalnym, w tym czuwanie nad dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz ochroną danych,
    7. Współpraca z podmiotami lokalnymi oraz wojewódzkimi działającymi w obszarze edukacji, kultury i rekreacji,
    8. Moderowanie wydarzeń edukacyjno-kulturalnych, prowadzenie konferencji prasowych,
    9. Prowadzenie dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt,
    10. Wykonywanie innych poleceń dyrektora.

 

  1. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca przede wszystkim przy monitorze ekranowym, z przewagą wysiłku umysłowego. Obowiązki wykonywane będą na terenie WMBP w Elblągu, w siedzibie Biblioteki, na III p. Budynek posiada windę i toalety. Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.

Wysokość proponowanego wynagrodzenia: 5.800 – 6.250 zł brutto (wynagrodzenie zasadnicze) + dodatek za wysługę lat + premia

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu sierpniu 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w WMBP im. Karola Wojtyły w Elblągu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,  jest wyższy niż 6 %.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    1. Oryginał wypełnionego kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się  o zatrudnienie: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe;
    2. Dokumenty potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia - doświadczenia zawodowego, stażu  (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, ewentualnie inne);
    3. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;
    4. Dokumenty potwierdzające posiadane: wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności (kserokopie świadectw, dyplomów, zaświadczeń);
    5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
    6. Oświadczenia o nie skazaniu za przestępstwa wymienione w pkt. 3 niezbędnych wymagań od osoby;
    7. Oświadczenie o nie figurowaniu w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego Ministerstwa Sprawiedliwości;
    8. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na samodzielnym stanowisku Specjalista/ka ds. komunikacji i rozwoju;
    9. Ewentualnie inne, które kandydat uważa za istotne w ubieganiu się  o zatrudnienie, m.in. dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, szkoleniach, list motywacyjny, opinie, referencje;
    10. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 

  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

1) Termin: 16 wrzesień 2025 rok

2) Sposób: Wymagane dokumenty należy składać osobiście, za pośrednictwem innych osób lub przesłać pocztą, w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalista/ka ds. rozwoju i komunikacji .

3) Miejsce: Warmińsko-Mazurska Biblioteka Pedagogiczna im. Karola Wojtyły w Elblągu, ul. Św.  Ducha 25, 82-300 Elbląg.

 

  1. Informacje dodatkowe
    1. Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać zarówno wymagania niezbędne jak i dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
    2. Kandydaci są zobowiązani przedłożyć kserokopie świadectw pracy na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym. Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są przede wszystkim: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu. Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również m. in. zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji  i  Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
    3. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
    4. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządu terytorialnego (WMBP w Elblągu jest jednostką samorządu województwa warmińsko-mazurskiego)  organizuje się służbę przygotowawczą, która trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
    5. Wymagane dokumenty kandydatów, które wpłyną do WMBP w Elblągu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, w tym bez kompletu wymaganych dokumentów – nie będą rozpatrywane.
    6. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej WMBP w Elblągu – BIP oraz na tablicy informacyjnej w naszej siedzibie, ul. Św. Ducha 25.

 

Ewentualny kontakt:

tel. 55 237 62 60                           

 

Dyrektor

Elżbieta Mieczkowska

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia